TELEFON 0392-36010 FRAKT FRÅN 89 kr (Köpvillkor)

Inställningar

Jag är:
  • Företag
  • Privat

Kvalitet

Leif Arvidsson, vi servar hantverkare

"Nöjd-kund-garanti"

Vi jobbar efter ett tydligt formulerat arbetssätt som du kan se som ett garantibevis i vårt förhållningssätt till dig som kund. Vår strävan är att du som kund alltid ska tycka att det är enkelt att ha med oss att göra!

Produkter

Vårt produktsortiment presenteras i en katalog med prislista som uppdateras minst vart annat år. Vi garanterar att de artiklar som presenteras i denna katalog under normala förhållanden alltid finns på eget lager. Alla produkter i sortimentet innefattas av minst 1års garanti. LA silikonlist har en utökad 10-årig materialgaranti. LAseal har en utökad 10-årig materialgaranti.
Mer info om respektive garantis omfattning hittas på hemsidan eller skickas vid begäran.

Leveranser

I genomsnitt 80 % av våra varuförsändelser distribueras från vårt lager dag 1, (samma dag som order inkommer). I de fall kunden uttryckligen önskar utleverans från oss dag 1, så garanterar vi att uppfylla detta med två undantag. Dessa undantag är då order inkommer senare än 13.00 eller då varan är tillfälligt slut på lager. I normalfallet sker leverans med leveranssätt som når mottagaren dagen efter beställningsdag. Vi orderbekräftar alltid om vi har en e-postadress registrerad på kunden, eller på annat sätt om önskemål finns. I de fall vi restnoterar varor framgår det i orderbekräftelsen. Restorder skickas alltid fraktfritt. Med restorder menas den del av en beställning som ej kan levereras, alltså ej beställning som inte alls finns på lager vid beställningstillfället.

Reklamationer

Vi garanterar en generös och snabb reklamationshantering. Kunden ersätts alltid för felaktigt eller skadat material. Vi garanterar full returrätt och 10 dagars öppet köp. Reklamationer skickas alltid fraktfritt till kund. Vår webbshop är ansluten till Trygg E-handel.

Avvikelser

Vi utför regelbundet kontroller och mätningar på avvikelser i vår hantering av order och våra interna rutiner. Som ett mått på dessa avvikelser under innevarande år kan nämnas stans- och plockfel med en avvikelse på mindre än 1%.

Information

Vi informerar regelbundet våra kunder om förändringar i vår verksamhet och garanterar att företagskunder som handlat mer än en gång får information från oss vid minst ett tillfälle per år.

Vi håller det vi lovar

Detta dokument skall ses som en garantibevis av vårt förhållningssätt till dig som kund och vi bekräftar att detta är en riktig beskrivning av vår verksamhet.

 

Kvalitetspolicy som utskrivbar pdf >>

 facebook

 

TEST POPUP